DeadPool
DeadPool

DeadPool

کمیک ددپول بر علبه کارنیج

قراره از ددپول یه کمیک بیاد که در اون کمیک در مقابل کارنیج قرار میگیره.
برای دیدن جزییات خبر میتونید به ادامه مطالب بروید...
ددپول علیه کارنیج-طرح جلد
  
ولین باری که خوانندگان با کلتوس کسدی (Cletus Kasady) آشنا شدند، او قاتلی سریالی بود که هم سلولی شروری به نام ادی براک («ونوم» اصلی) داشت. مدت چندانی طول نکشید که وی خود را به عنوان یکی از خطرناک ترین و ناپایدارترین ابرشرورهای دنیای مارول به عنوان «کارنیج» مطرح کرد، که اخیراً نیز مجموعه ی کوتاهش به دلیل برنامه های مارول برای بسیاری از شخصیت های «مرد عنکبوتی»، عنوان «برتر» را گرفته است.
ددپول علیه کارنیج-طرح جلدحالا او دوباره به صحنه بازگشته است. «ددپول علیه کارنیج» کمیکی است که دو شخصیت عجیب، خشن، و دیوانه در آن روبروی هم قرار می گیرند.
این کمیک قرار است با همکاری (Cullen Bunn) نویسنده و سالوا اسپین (Salva Espin) طراح که اخیراً نیز کمیک «ددپول ددپول را می‌کشد» روانه بازار کرده‌اند منتشر شود. حالا که «ددپول» عصبی است و ظاهراً به صورت رندوم می کشد، مقامات تصمیم می گیرند تا یک دیوانه را با آوردن دیوانه ای دیگر مهار کنند.
جوردن دی. وایت سردبیر این کمیک در این باره گفت:

کولن چند اکشن عالی مثل «ددپول دنیای مارول را می کشدـDeadpool Kills the Marvel Universe»،… « ددپول به خون کشیده شدهـDeadpool Killustrated»، … «ددپول ددپول را می کشدـDeadpool Kills Deadpool» و «شب ددپول زندهـNight of the Living Deadpool» که هم اکنون در حال انتشار است را تحویل داده. ما می دونستیم که اون بهترین کس برای به تصویر کشیدن بزرگترین دیدار دیوانه های مارول هستش. و من نمی تونم به کس دیگه ای به غیر از سالوا فکر کنم که عاشق طراحی برای «ددپول» باشه. اون کلی شور و نشاط تو هر برگه اش وارد می کنه. ما می دونستیم که این پسرا تو راه انداختن کشتار تو کمیک «ددپول ددپول را می‌کشد» خیلی خوب عمل کردند… اما صبر کنید تا ببینید با «کارنیج» چی به راه می اندازند!

کولن بان نویسنده نیز گفت:

این قطعاً یه داستان تعقیب و گریز داغه، ما «ددپول» و «کارنیج» رو می بینیم که در مناطق مختلف با هم می جنگند. طول موج دیوانگی هردوشون به یه اندازه است. به نوعی می شه گفت که «ددپول» تنها کسیه که می تونه دخل «کارنیج» رو بیاره.

کمیک ددپول علیه کارنیج قرار است در ماه آوریل ۲۰۱۴ و در چهار قسمت بصورت مینی‌سری منتشر شود.


نظرات 1 + ارسال نظر
هالک سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 15:58

اوف دوتا مطلب باهم!!!!پنظرات هر دو رو توی یکی میدم
ازدواج ددپول خیلی با حال میشه
خدا کنه ددپول دخل کارنیج رو بیاره چون کارنیج یه شخصیت توخالیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.